HUISWERK

merknaam – logo – branding – grafisch ontwerp – communicatie – website design

01. question

ICM, projectontwikkelaar in hart en nieren, contacteerde ikon voor een nieuwe naam en huisstijl voor hun up-scale woonconcepten. Hun visie? Woonconcepten die tot in de puntjes zijn bedacht en gerealiseerd.

02. concept

Deze ontwikkelaar maakt echt wel zijn werk van wonen: doordachte ontwerpen, verschillende woontypologiën, … Zo kwamen we bij de naam Huiswerk.

03. result

Ikon bedacht een uniek concept rond de 5 zintuigen. Wonen is immers beleven en beleven is vaststellen dat al je behoeftes ingewilligd worden en al je zintuigen geprikkeld.

PROJECTEN OM TE BELEVEN

Wonen in een project van Huiswerk, is wonen in een project met visie. Het gevoel van te wonen in de juiste omgeving met de juiste beleving. Dit is wonen bij Huiswerk.

ZIE DE DETAILS

Een project van Huiswerk moet je kunnen zien, horen, voelen, … kortom beleven. Deze 5 zintuigen die voor ieder persoon herkenbaar zijn koppelen we slim aan de features die een “Huiswerk-project” moet hebben in functie van de klant. Huiswerk maakt werk van wonen en jij beleeft het met de juiste zintuigen.

 
 
 

Ruik het nieuwe

VOEL DE KWALITEIT

Het “concept zintuigen” wordt perfect geïmplementeerd in de Huiswerk communicatie: van logo tot website. Organische, zelfgetekende symbolen die elk afzonderlijk staan voor een Huiswerk-zintuig en bijpassende kleur en filosofie.

 
 

Previous Case         Next Case