Hier start
jouw verhaal...

VETRABO

concept – branding – grafisch ontwerp – website design en ontwikkeling

01. question

Vetrabo is reeds 30 jaar een gevestigde waarde op het gebied van huizenbouw en renovatie. Helaas werd dit niet gereflecteerd in hun website. Dus stapten ze naar ikon voor een forse opknapbeurt van hun online imago.

02. concept

Wij gingen op zoek naar de ware identiteit van Vetrabo en bedachten een tailor made concept. De basisfilosofie? In een huis moet geleefd worden. De daaruit voortvloeiende tagline? ‘Bestand voor het leven’

03. result

Ikon zorgde voor een nieuwe website die niet alleen visueel sterk is maar die ook qua webfunctionaliteit tot in de puntjes doordacht is. Design en techniek gaan hier hand in hand. 

 
 

BESTAND VOOR HET LEVEN

Emotionele gebeurtenissen waarin iedereen zich kan vinden, van een huwelijksaanzoek tot een door jouw kinderen met veel liefde volgekladde muur. Het toneel van al deze herinneringen voor het leven is jouw Vetrabo huis.

IT’S THAT SIMPLE

Om het soms verwarrende bouwproces naar de klant toe te verhelderen heeft ikon de klantvriendelijke begeleiding van Vetrabo verwerkt in heldere stappen. Iedere stap geeft een duidelijke beeld van wat de klant kan verwachten en wat bouwen echt inhoud. Het aantrekkelijke stappenplan maakt het bouwproces concreter voor de klant en efficienter voor Vetrabo.

THE RIGHT PRICE

Om het onderscheid met de concurrentie nog duidelijker te maken, ontwikkelde Ikon de Vetrabo Prijswijzer. Deze module verschaft de klant duidelijkheid  over wat mogelijk is met zijn budget. De stijlvolle applicatie zorgt ervoor dat de verwachtingen van de klant realistisch en Vetrabo tijd bespaart in de communicatie met de klant.

Previous Case         Next Case