Wycam’s
- marketing
- concept
- content creation
- copywriting
- photography
- social media campaign
Een zoete zonde uit het Waasland
Wycam’s een snoepfabrikant uit Sint-Niklaas kwam bij ons aankloppen met een duidelijk doel: het merk nieuw leven inblazen en een jongere doelgroep aanspreken. Een stevige marketingstrategie leidde tot een uniek campagneconcept waarbij we de “fun-factor” voorop zetten en een minpunt omzetten naar een pluspunt. Een doordachte digitale strategie en een creatieve uitwerking zorgde ervoor dat de beoogde doelgroep niet enkel werd bereikt, maar ook overtuigd van wat ze zagen. Een jong, fris en dynamisch merk.
Een verrassend concept, voor een verrassend snoepje
Vanuit de marketingstrategie creëerden we een onderscheidend concept. Smaak en authenticiteit zijn één ding, plezier maken en een glimlach op de gezichten toveren is minstens even belangrijk. Het schudden van het potje Wycam’s is een gimmick die iedereen aanspreekt. Het delen met vrienden zorgt voor een glimlach. Hierbij vormden we een minpunt om tot een fun-punt. Kleven de snoepjes? Just shake it and share it!
Met dit concept konden we alle kanten uit. We creëerden een doordachte social media strategie. We botvierden onze creativiteit uit de blikjes, maakten originele foto’s, voegden aantrekkelijke copywriting toe en zetten mensen aan om mee toffe shakes te verzinnen.
Shake it,
shake it!
"Klant is koning"
A mission to live by
Wycam’s wil iedereen gelukkig maken met een authentiek en toch verrassend product.
Discover the story behind the magic
MarketingQuestion?
Wycam’s borstbollen. Ken jij het nog? Wacht tot je de overbekende blikken ziet. Van bij de bomma! En dat was nu net het probleem. Wycam’s geraakt uit de mode terwijl vele mensen hieraan goede en lekkere herinneringen hebben. Tijd om de snoepjes van Wycam’s terug in the picture te brengen.
Wat Wycam’s nodig had was een doordachte marketingcampagne. Na enkele intensieve workshops, ontwikkelden we een bedrijfsanalyse met een missie die Wycam’s mooi samenvat in één zin: Wycam’s wil iedereen gelukkig maken met een authentiek en toch verrassend product.
Overweldigend resultaat
Weergaven in totaal dankzij de online advertenties. Dit en talloze positieve reacties.
New fans
Een campagne met resultaat! Want na
slechts 1 maand was het aantal fans
op Facebook maar liefst verdubbeld.
Missie geslaagd!
Keuze in overvloed
Heerlijke smaken: Borstbollen, muntbollen, koffiebollen, fruitbollen en boterbollen.
Thuisbasis
Het huisnummer te Europark Oost in Sint-Niklaas waar we werden ondergedompeld in de zoete wereld van hard snoepgoed.
Een verrassend concept, voor een verrassend snoepje
Tijd voor de volgende stap. Vanuit de marketingstrategie creëerden we een onderscheidend concept. Smaak en authenticiteit zijn één ding, plezier maken en een glimlach op de gezichten toveren is minstens even belangrijk. Het schudden van het potje Wycam’s is een gimmick die iedereen aanspreekt. Het delen met vrienden zorgt voor een glimlach. Hierbij vormden we een minpunt om tot een fun-punt. Kleven de snoepjes? Just shake it and share it!
Delicious campaign
Met dit concept konden we alle kanten uit. We creëerden een doordachte social media strategie. We botvierden onze creativiteit uit de blikjes, maakten originele foto’s, voegden aantrekkelijke copywriting toe en zetten mensen aan om mee toffe shakes te verzinnen. Een resultaat waar wij en de klant terecht trots op mogen zijn.