Be smart
Be Clevr

CLEVR

merknaam - concept ontwikkeling - logo - branding - print - website design - communicatie

01. question

Wij doen in zelfbouwpakketten, sanitair, ventilatie, verwarming en laat ons met de deur in huis vallen, wij willen dat u ons als nieuwe speler in de markt zet!
We hebben nog geen merk, geen slogan, het is aan jullie…
Er werden geen doekjes rond deze vragen omheen gewonden!

Maar laat ons eerlijk zijn, wij worden graag uitgedaagd op die manier.

02. concept

Kiezen voor zelfbouw, is slim kiezen was onze uitvalsbasis, Clevr het bedrijf! De boodschap “Be smart en… kies voor Clevr” werd via sponsoring van diverse sportmanifestaties tot bij het grote publiek gebracht.

03. result

De lancering was een succes, Clevr werd op minimum van tijd zelfs een geduchte speler in de zelfbouwmarkt.
Mission completed!

CLEVR

Slim zijn in zelfbouw heeft nu 1 adres. Wees dus smart en bouw aan je droomhuis met Clevr! Clevr is de nieuwe wind in het zelfbouw-landschap! Ikon bedacht en realiseerde de volledige branding van dit zelfbouw-concept. Toon je handen en ga voor de eeuwige zelfbouw-roem!

WE ROCK

Clevr wil slim communiceren met zijn doelpubliek. Ikon bedacht de “Clevr-gebarentaal”. Praten met je handen is toch zoveel leuker. Dit concept werd uitgestrooid over verschillende draagvlakken. Een gloednieuwe responsive website, een handige brochure, leuke fleet en nog veel meer … want bij Clevr: we rock!

 
 
 
 

Clevr concept

CLEVR BROCHURE

Ikon ontwierp een visueel sterke brochure gebaseerd op de 8 pijlers die van het Clevr verhaal een succesverhaal maken. Een ‘what you see is what you get’ brochure die de klant een duidelijke wegwijs biedt.
Via deze brochure kent zelfbouw geen geheimen meer!

“Straffe mannen die van Ikon. Ze kunnen in korte tijd unieke concepten UITdenken en nadien even netjes UITvoeren. We zijn dan ook zeer tevreden over hun clevr ontwerp.”

 

~ Jan Vangeel – CEO Belcotec/Clevr

Previous Case         Next Case