Ferzo
- strategy
- concepting
- graphic design
- photography
- copywriting
- campaign
- content creation
Dé Waase keuken-, interieur- en badkamerspecialist
Ferzo is geen doorsnee keukenbouwer. Oh nee! Ferzo beseft als geen ander dat een keuken meer is dan een plaats waar je het avondeten klaarmaakt, de badkamer meer is dan waar je je wast en het interieur waar je woont. Nee, Ferzo laat je koken in stijl, baden in luxe en wonen in harmonie. Als dat niet heerlijk klinkt. Een concept dat we naadloos omzetten naar een top-noch branding. De Ferzo Update was de eerste campagne waarmee we dit concept en branding verdere invulling gaven. Geen gratis gadgets maar een update van de al ongelooflijke Ferzo ervaring.
Na de succesvolle integratie van de nieuwe branding was het tijd om marketingtechnisch dieper te gaan. Intensieve workshop, diepgaande gesprekken en analytisch vermogen zorgden dat #MijnFerzo het levenslicht zag. Kom er alles over te weten!

Campagne 1: De Ferzo Update
Ferzo dat is koken in stijl, baden in luxe en wonen in harmonie. Begin 2018 gaven we dit concept een extra dimensie met “Upgrade jouw Ferzo beleving”. Ferzo geeft de kans om jouw nieuwe keuken, interieur en/of badkamer nóg meer naar jouw eigen hand te zetten.
We introduceerden Ferzo bij de doelgroep met strategisch gekozen tools optimaal ingezet. We riepen het Ferzo Magazine in het leven, busadvertenties die je doorheen het hele Waasland en broodzakken waarmee Ferzo tot aan je ontbijttafel komt. Sponsoring, workshops, advertenties in enkele goed gekozen magazines. De communicatiemix werd ieder jaar geëvalueerd en bijgestuurd.



Een herboren strategie: #MijnFerzo
Een jarenlange samenwerking betekent niet dat we de strategie niet kritisch in vraag durven stellen. Tijdens een strategische workshop gingen we geen enkele vraag uit de weg. Het zorgde voor een erg boeiende namiddag met een verfijnde doelgroep als gevolg. De volledige communicatiestrategie werd kritisch doorgenomen en bijgestuurd.
Een design van Ferzo in huis hebben is iets waardevol. Het representeert een levensstijl waar duurzaamheid en kwaliteit primeren. Dat spelen we in de toekomst strategisch uit, onder het mom van #MijnFerzo. Net zoals ieder sterk campagneconcept is het waarheidsgetrouw en reflecteert het de waarden van Ferzo: authenticiteit, duurzaamheid en eigenzinnigheid.
We gingen aan de slag en gaven elk van deze waarden een specifieke betekenis door middel van een allesomvattend merkverhaal & manifesto. Check het hier!
Ferzo collaborations
Om de #MijnFerzo beleving nog meer tot leven te wekken gaat Ferzo samenwerkingen aan met gelijkgezinden. Bedrijven die dezelfde waarden hoog in het vaandel dragen en wiens expertise kan bijdragen aan levensstijl die hoort bij een #MijnFerzo. Dit jaar waren er al twee geweldige collaborations, begin volgend jaar volgt er een derde! Stay tuned!

Ferzo x Spotify
We brengen de laatste tijd heel wat meer tijd thuis door. Laten we het daarom extra gezellig maken met muziek die uw interieur een extra touch geeft. Met onze Ferzo@Home afspeellijst brengt u gegarandeerd de sfeer in huis.
Samen met Ferzo stelden we de ultieme Spotify lijst samen. Beluister hem via deze link en vergeet ons niet te vertellen wat uw absolute favoriete nummer is!

Ferzo x Van Poeck
Ferzo en Delicatessen Van Poeck zijn één voor één absolute toppers uit het Waasland.
In de koffiebranderij van Van Poeck brachten Eveline, Wim, Elisabeth en Eric hun expertise samen om tot de perfecte smaak te komen die beide familiebedrijven symboliseert. De #MijnFerzo koffie-blend werd samengesteld, geproefd en gesmaakt. Met roots in Brazilië en Colombia heeft deze koffie een authentieke en nooit eerder ontwikkelde smaak. De unieke blend representeert de waarden waar zowel Ferzo als Delicatessen Van Poeck al jaar en dag voor staan: authenticiteit, duurzaamheid, eigenzinnigheid en kwaliteit.



Discover the story behind the magic
marketingNa de rebranding
Ferzo dat is koken in stijl, baden in luxe en wonen in harmonie. Begin 2018 gaven we dit concept een extra dimensie met “Upgrade jouw Ferzo beleving”. Ferzo geeft jou de kans om jouw nieuwe keuken, interieur en/of badkamer nog meer naar jouw eigen hand te zetten. Jouw Ferzo-beleving naar een nog hoger niveau tillen is het doel.
Ferzo tot bij de doelgroep krijgen, dat was en is ons hoofddoel. En hoe doen we dat beter dan enkele strategisch gekozen tools optimaal in te zetten? We riepen het Ferzo Magazine in het leven. Geen reclame boekje, maar een halfjaarlijks lifestyle magazine dat je met plezier openslaat. Busadvertenties die je doorheen het hele Waasland en zelfs daarbuiten nog kan spotten of de broodzakken waarmee Ferzo tot aan je ontbijttafel komt. Sponsoring, workshops, advertenties in enkele goed gekozen magazines. Ieder jaar evalueren we de geleverde inspanningen van het afgelopen jaar en herbekijken we de communicatiemix voor het komende jaar om zo alle potentieel te bereiken.
collabs
Ferzo ging verschillende collaboraties waarmee de Ferzo ervaring naar een nog hoger niveau getrokken wordt.
jaar trouwe samenwerking
Ondertussen werken we reeds 4 jaar nauw samen met Ferzo. Branding, communicatiestrategie, content creatie, copywriting, enz.
Temse city
Dat is waar het allemaal gebeurd! In de toonzaal en in Ferzo’s eigen atelier.
Een herboren strategie
Een jarenlange samenwerking betekent niet dat we de strategie niet kritisch in vraag durven stellen. Tijdens een interactieve, strategische workshop gingen we geen enkele vraag uit de weg. Het zorgde voor een erg boeiende namiddag die veel antwoorden opleverden. Waaronder een verfijnde doelgroep. Gevolg? De volledige communicatiestrategie werd kritisch doorgenomen en bijgestuurd.
Een design van Ferzo in huis hebben is iets waardevol. Het is representeert een levensstijl waar duurzaamheid en kwaliteit primeren. En dat is wat we in de toekomst strategisch willen uitspelen, onder het mom van #MijnFerzo. Net zoals ieder sterk concept is het waarheidsgetrouw en reflecteert het de waarden waar Ferzo zoveel om geeft: authenticiteit, duurzaamheid en eigenzinnigheid.
Een heilige drievuldigheid die we niet konden laten liggen. We gingen aan de slag en gaven elk van deze waarden een specifieke betekenis door middel van een allesomvattend merkverhaal & manifesto. Check het hier!
Ferzo x ....
Ferzo x Spotify
We brengen de laatste tijd heel wat meer tijd thuis door. Laten we het daarom extra gezellig maken met muziek die uw interieur een extra touch geeft. Met onze Ferzo@Home afspeellijst brengt u gegarandeerd de sfeer in huis.
Samen met Ferzo stelden we de ultieme Spotify lijst samen. Beluister hem via deze link en vergeet ons niet te vertellen wat uw absolute favoriete nummer is!
Beiden absolute toppers uit het Waasland. In de koffiebranderij van Van Poeck brachten Eveline, Wim, Elisabeth en Eric hun expertise samen om tot de perfecte smaak te komen die beide familiebedrijven symboliseert. De #MijnFerzo koffie-blend werd samengesteld, geproefd en gesmaakt. Met roots in Brazilië en Colombia heeft deze koffie een authentieke en nooit eerder ontwikkelde smaak. De unieke blend representeert de waarden waar zowel Ferzo als Delicatessen Van Poeck al jaar en dag voor staan: authenticiteit, duurzaamheid, eigenzinnigheid en kwaliteit.
