Ikon_Website_Case_2_Header

Notabene

  • marketing
  • concept
  • branding
  • copywriting
  • photography
  • webdesign

Een Brussels advocatenkantoor

Frédéric Van Valckenborgh, een gedreven Brusselse advocaat, richtte z’n eigen advocatenkantoor op: NotaBene. Hij zocht een partner die hem kon bijstaan met raad en daad bij deze grote stap. Wij haalden alles uit de kast om een op en top branding te creëren, onderbouwd met de nodige marketing en concept. Een sterke copywriting, een stijlvol website design en top-noch fotografie maken het geheel af.

Observant ‘and’
pro active
Choose your destination
Ikon_Website_Case_2_Visual_1
Ikon_Website_Case_2_Visual_2

Knowledge ‘and’ more

Als advocaat wil NotaBene z’n cliënten inspireren om aan de hand van vennootschapsrecht doordachte en vernuftige oplossingen te bieden.

notabene-law.be
Ikon_Website_Case_2_Visual_3
NotabeneAnimatie600x600

Knowhow ‘and’
Creativity

Ikon_Website_Case_2_Visual_6
Ikon_Website_Case_2_Visual_4
unnamed
Ikon_Website_Case_2_Visual_5

Discover the story behind the magic

Marketing

Some serious thinking

Tijdens enkele intensieve workshops leerden wij Frédéric door en door kennen. Het ‘en-verhaal’ was geboren, een concept waar alle aspecten van NotaBene in vervat zaten. Want NotaBene is meer dan een advocaat, hij is een raadsman.

Je kan maar een goed concept bedenken als je weet wat je klant denkt, drijft en verwacht. NotaBene is hier een goed voorbeeld van. Ondanks zijn drukke agenda, maakte hij geregeld tijd voor ons. Dat uitte zich in een doordacht bedrijfsmodel waarin de essentie van NotaBene in enkele woorden werd vervat in volgende missie:

“NotaBene streeft ernaar z’n knowhow voor het juridische vak te delen met entrepreneurs; steeds met drive en wederzijds respect om hen zo bij te staan als hun vaste raadsman.”

 

2018

Ready for take off

Het jaar waarin NotaBene werd geboren. Niet alleen spannend voor Frédéric maar ook voor ikon. Konden we voldoen aan de hoge eisen van deze advocaat?

3

Workshop

Het aantal uren dat onze eerste workshop duurde. Gezellig zaten we op ons terras en leerden we elkaar kennen. Een goede partnership was geboren!

1050

Bruxelles

Frédéric houdt van Brussel. Het was dan ook vanzelfsprekend dat hij daar zijn bureau wou vestigen. Hij werd prompt verliefd op een prachtig kantoor in de Louizalaan.

Strategy 'and' concept

Het bedrijfsmodel hadden we al, hierop gebaseerd wist onze marketeer een marketingstrategie uit te schrijven om u tegen te zeggen. Deze vormde namelijk de basis voor twee concepten. Met volle overtuiging koos Frédéric voor het concept ‘and more’. De creatievelingen konden nu aan de slag!

‘and more’

Bij ‘and more’ kwamen we snel tot de constatatie dat het &-teken een logisch logo zou worden. Maar wel een persoonlijke &, getekend en uitgedacht door onze grafische ontwerper, met tientallen schetsen tot gevolg. Die filosofie trokken we door in de hele branding: website, copywriting, fotografie, huisdocumenten, …

Klik hieronder op ‘visual’ en ontdek het resultaat van onze doordachte strategie.

Corporate ‘and’
notarial law

Ikon_Website_Case_2_Marketing

Check out our masterpieces

Visual

Let's meet!

Contact us
Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Door de website te blijven gebruiken gaat u akkoord met ons privacy beleid. Meer weten? Ik ga akkoord