Notabene
- marketing
- concept
- branding
- copywriting
- photography
- webdesign
Een Brussels advocatenkantoor
Frédéric Van Valckenborgh, een gedreven Brusselse advocaat, richtte z’n eigen advocatenkantoor op: NotaBene. Hij zocht een partner die hem kon bijstaan met raad en daad bij deze grote stap. Wij haalden alles uit de kast om een op en top branding te creëren, onderbouwd met de nodige marketing en concept. Een sterke copywriting, een stijlvol website design en top-noch fotografie maken het geheel af.
Knowledge ‘and’ more
Als advocaat wil NotaBene z’n cliënten inspireren om aan de hand van vennootschapsrecht doordachte en vernuftige oplossingen te bieden.
Knowhow ‘and’
Creativity
Discover the story behind the magic
MarketingSome serious thinking
Tijdens enkele intensieve workshops leerden wij Frédéric door en door kennen. Het ‘en-verhaal’ was geboren, een concept waar alle aspecten van NotaBene in vervat zaten. Want NotaBene is meer dan een advocaat, hij is een raadsman.
Je kan maar een goed concept bedenken als je weet wat je klant denkt, drijft en verwacht. NotaBene is hier een goed voorbeeld van. Ondanks zijn drukke agenda, maakte hij geregeld tijd voor ons. Dat uitte zich in een doordacht bedrijfsmodel waarin de essentie van NotaBene in enkele woorden werd vervat in volgende missie:
“NotaBene streeft ernaar z’n knowhow voor het juridische vak te delen met entrepreneurs; steeds met drive en wederzijds respect om hen zo bij te staan als hun vaste raadsman.”
Ready for take off
Het jaar waarin NotaBene werd geboren. Niet alleen spannend voor Frédéric maar ook voor ikon. Konden we voldoen aan de hoge eisen van deze advocaat?
Workshop
Het aantal uren dat onze eerste workshop duurde. Gezellig zaten we op ons terras en leerden we elkaar kennen. Een goede partnership was geboren!
Bruxelles
Frédéric houdt van Brussel. Het was dan ook vanzelfsprekend dat hij daar zijn bureau wou vestigen. Hij werd prompt verliefd op een prachtig kantoor in de Louizalaan.
Strategy 'and' concept
Het bedrijfsmodel hadden we al, hierop gebaseerd wist onze marketeer een marketingstrategie uit te schrijven om u tegen te zeggen. Deze vormde namelijk de basis voor twee concepten. Met volle overtuiging koos Frédéric voor het concept ‘and more’. De creatievelingen konden nu aan de slag!
‘and more’
Bij ‘and more’ kwamen we snel tot de constatatie dat het &-teken een logisch logo zou worden. Maar wel een persoonlijke &, getekend en uitgedacht door onze grafische ontwerper, met tientallen schetsen tot gevolg. Die filosofie trokken we door in de hele branding: website, copywriting, fotografie, huisdocumenten, …
Klik hieronder op ‘visual’ en ontdek het resultaat van onze doordachte strategie.