The Bio Veggie Company
- marketing
- concept
- branding
- copywriting
- photography
- webdesign
The best casual veggie burgers in town
The Bio Veggie Company, een hip en funky label van vegetarische burgers en nuggets met een duidelijke visie; vegetarisch eten hoeft helemaal niet saai te zijn. Om deze visie kracht bij te zetten, creëerden we in eerste instantie een fris en modern concept om deze boodschap over te brengen. We proudly present: #BeVegual. Dit concept trokken we door in verschillende campagnes en soms knotsgekke content creatie.


That's some
funky veggie food.




Veggie all the way
Een goed concept wordt nog zoveel beter wanneer het wordt ondersteund door een passende branding, creatieve content en tal van campagnes. Dat is dan ook exact wat we deden.
Het is ondertussen duidelijk, niet alleen wij zijn verlekkerd op de heerlijke vegetarische burgers en nuggets. The Bio Veggie Company zat het afgelopen jaar niet stil en wij zijn trots dat we ons steentje konden bijdragen aan dit bloeiende merk.
Fancy veggie food
for you to try.



BBQ needs meat?
No way! In de zomer van 2019 waan je je op wereldreis met The Bio Veggie Company en #EveryoneBeVegual. Een tasty concept met wereldwijd geïnspireerde veggie recepten speciaal voor het BBQ seizoen laten je watertanden. Een intensieve videoshoot en het ontwerpen van een receptenboekje vol summer vibes, deden ons hunkeren naar de zomer.
Een TBVC kookworkshop waarin drie foodies pur sang je de kneepjes van het vak leren, mocht niet ontbreken. A Pinch Of Odelle, The Messy Chef en Healthy food makes you feel good nemen je mee op culinaire trip!



Discover the story behind the magic
MarketingTemse city
De plek waar het allemaal gebeurt. Temse City als centrum van overheerlijke veggie burgers en nuggets.
Toewijding
Werknemers geven dagelijks het beste van zichzelf om ervoor te zorgen dat deze lekkernijen bij jouw supermarkt in de rekken liggen.
The veggie life
Minuten in de microgolf? Hell no! Vegetarisch eten kan ook overheerlijk zijn. The Bio Veggie Company geeft je het goede voorbeeld.
Question?
Veggie food in een hip en trendy jasje steken, dat was de vraag van The Bio Veggie Company. Daar wisten wij wel raad mee. Met een passend en doordacht concept, perfect voor de doelgroep die we wilden aanspreken gingen we aan de slag. TBVC streeft er niet naar om van iedereen een hardcore vegetariër te maken. Integendeel, TBVC wil enkel ons eetpatroon uitbreiden en je laten kennis maken met lekker vegetarische producten, zonder hierin te overdrijven. Spice up your veggie life! Dit was dan ook de basis voor ons concept; #BeVegual.
Our approach
Hoe pakten we dit aan?
– Funky tote bags.
– Awesome groeiflyers: door deze in de grond te steken en wat water te geven krijg je een heerlijke krop sla.
– Gekke groetenflyers ter uitnodiging van de pop-upstore.
– 5 trams die werden omgetoverd tot een TBVC-tram en reden door centrum Gent.
– Een edgy website.
– Een sterk staaltje “food art” fotografie.
– De ultra schattige Benny De Bunny.
– Receptenboekjes om je vingers van af te likken.
– Geweldige videografie om online harten te veroveren.
– Etc.
Ook wij werden verwend en genoten
alvast van een lunch met veggie burgers.
