Twaalf-Twaalf
- strategy
- concepting
- copywriting
- photography
- graphic design
- webdesign
- webshop
- year campaign
Twaalf-Twaalf, dat is slapen op twee oren.
Twaalf-Twaalf, het vroegere Golden Sleep, kwam met een duidelijke vraag bij ons aankloppen: Breng samenhang in onze communicatie. Aan creativiteit geen gebrek, maar dit alles in een geheel naar buiten brengen is niet eenvoudig. Dat begrijpen we. Wie samenhang zegt, zegt concept. Na het visueel verwerken van dit concept en het warm maken van de doelgroep zijn we klaar om dat stapje verder te gaan in de communicatie. 2020 staat in het teken van een heuse jaarcampagne en helaas het voor jaar ook in het teken van corona. Wij blijven niet met de pakken zitten en komen met pro-actieve oplossingen en creatieve ideeën.
100% slaapverschil
Twaalf-Twaalf gaat niet uit van standaarden, daar is een bed immers te persoonsgebonden voor. Op basis van jouw persoonlijk profiel wordt er een advies gegeven. Ze gaan telkens op zoek naar de ideale match voor jou zo creëert Twaalf-Twaalf het verschil. Door jarenlange ervaring heeft Twaalf-Twaalf de nodige kennis vergaard rond slapen. Cijfers en statistieken zorgden voor de ontwikkeling van een interessante theorie: een totale slaapervaring bestaat uit de combinatie van verschillende elementen. Om jou deze ervaring optimaal te laten beleven, bedachten we een vernieuwend systeem: 100% slaapverschil.
complete conceptintegratie
Het slaapverschil kreeg zowel online als offline een concrete invulling. Via een eigen website creëerden we de slaapverschiltest. Hier kunnen bezoekers zelf testen in welke mate hun slaapervaring kan worden verbeterd. Deze online tool ontwikkelden we speciaal voor Twaalf-Twaalf aan de hand van een korte vragenreeks. Hoeveel scoor jij?
Doe de test op slaapverschil.be
Maar we creëerden ook bewustwording via het Twaalf-Twaalf magazine. Met eigen fotografie, copywriting en design zetten we het merkverhaal en alles waar Twaalf-Twaalf voor staat extra in de verf.
Corona-proofing Twaalf-Twaalf
De coronacrisis zet het ondernemerschap in België en de rest van de wereld onder druk. Ook Twaalf-Twaalf moest -net zoals velen- noodgedwongen de deuren van hun twee showrooms tijdelijk sluiten. Wij laten Twaalf-Twaalf echter niet aan hun lot over en gingen pro-actief op zoek naar oplossingen! Wij ontwikkelden voor hen in een recordtempo een webshop waardoor zij inkomsten kunnen blijven genereren. Zo breng je zelfs in tijden van corona extra gezelligheid in huis.
Wil jij ook een webshop in recordtempo?
Hoeveel is je slaap jou waard? - campagne
Twaalf-Twaalf daagt je in 2020 uit; denk er zelf eens over na… Wanneer jouw slaapkwaliteit zijn absolute maximum bereikt, hoeveel is dat je waard? Hoeveel is je slaap jou waard? Deze vraag is tweedelig, want ze is zowel relevant voor klanten als voor de Cliniclowns. Want gedurende het hele jaar spaart Twaalf-Twaalf door middel van verschillende inzamelacties geld bij elkaar om te doneren aan dit fantastische goede doel. Ze geloven immers sterk dat wij op onze manier een steentje kunnen bijdragen aan anderen hun welzijn. Samen voor extra glimlachjes!
Discover the story behind the magic
MarketingMaking a difference
In 2015 veranderde het in het Waasland alom bekende Golden Sleep van naam. Vanaf dan ging de slaapspecialist verder als Twaalf-Twaalf. De naamsverandering luidde een nieuw tijdperk in, desondanks was de naam 3 jaar later nog steeds niet volledig ingewerkt. Hoog tijd om daar verandering in te brengen. Waarom koop je bij hen en niet bij een andere slaapspecialist? Dat was de vraag. Aan de hand van een uitgebreide workshop kregen wij een duidelijk inzicht in de interne werking. Het was duidelijk, Twaalf-Twaalf probeert ieders slaapcomfort te verbeteren en te perfectioneren met een wetenschappelijke insteek.
Cijfers en statistieken zorgden voor de ontwikkeling van een interessante theorie: een totale slaapervaring bestaat uit de combinatie van verschillende elementen. Om jou deze ervaring optimaal te laten beleven, bedachten we een vernieuwend systeem: 100% slaapverschil.
procent matras
Onze matras bepaalt maar liefst 60% van ons slaapcomfort. Je kan dus maar beter een kiezen die volledig bij jouw lichaam en slaapgewoonten past.
procent bodem
Ook de bodem van ons bed heeft een aanzienlijk aandeel in onze slaapervaring. Een goede bodem kan 20% verschil bieden.
procent kussen
Ons hoofdkussen speelt ook een belangrijke rol in dit verhaal. Wakker worden met nekpijn is niet de bedoeling. Een goed kussen brengt je rust en comfort.
procent bedtextiel
Onze slaapervaring wordt 10% beter (of slechter) afhankelijk van het bedtextiel dat we gebruiken.
100% slaapverschil geïmplementeerd
Het concept doortrekken deden we in eerste instantie aan de hand van nieuwe huisstijlbeelden. Op een visuele en creatieve manier stelden we de verschillende percentages voor. Geen beeldbankfoto’s voor Twaalf-Twaalf! Voor hun frisse, nieuwe imago creëerden we eigen beelden. Fotograaf staat klaar, lichten aan, props in de aanslag: we are ready to shoot!
De beeldtaal maakt in één oogopslag duidelijk dat Twaalf-Twaalf geen twaalf in een dozijn. Het afgelopen jaar zetten we dit totaalverhaal kracht bij door ook de slaapverschiltest te ontwikkelen. Een online tool waar je vanuit je bed kan achterhalen hoeveel jouw slaapcomfort zou kunnen verbeteren. De moeite waard om eens uit te testen!
Hoeveel is je slaap jou waard? - campagne
2020 staat volledig in het teken van een integraal jaarplan. We halen alles uit de kast om Twaalf-Twaalf verder op de kaart te zetten…
Twaalf-Twaalf daagt je in 2020 uit; denk er zelf eens over na… Wanneer jouw slaapkwaliteit zijn absolute maximum bereikt, hoeveel is dat je waard? Hoeveel is je slaap jou waard? Deze vraag is tweedelig, want ze is zowel relevant voor klanten als voor de Cliniclowns. Want gedurende het hele jaar spaart Twaalf-Twaalf door middel van verschillende inzamelacties geld bij elkaar om te doneren aan dit fantastische goede doel. Ze geloven immers sterk dat wij op onze manier een steentje kunnen bijdragen aan anderen hun welzijn. Samen voor extra glimlachjes!
Stay tuned for more!
2020, het jaar van corona
Haast sneller dan het licht overviel corona onze leefwereld. We gingen razendsnel van een “het is maar een griepje” naar “net geen officiële lockdown”. Met als gevolg dat het ondernemerschap in België -en ver daarbuiten- onder enorme druk te staan.
Ook Twaalf-Twaalf moest noodgedwongen de deuren van de twee showrooms tijdelijk sluiten. Wij laten Twaalf-Twaalf niet aan hun lot over en gingen pro-actief op zoek naar oplossingen! Wij ontwikkelden voor hen o.a. een webshop waardoor zij inkomsten kunnen blijven genereren. En dat in een recordtempo! Zo breng je zelfs in tijden van corona extra gezelligheid in huis.
Koop lokaal via de Twaalf-Twaalf webshop!