Gilbert De Clercq
- marketing
- concept
- branding
- communication
- copywriting
- animation
Logistieke oplossingen van topniveau.
Gilbert De Clercq groeide uit tot een toonbeeld in de logistieke sector; met het hoofdkwartier in Temse en twee buitenlandse locaties in Spanje en Slovakije, zijn zij internationaal vertegenwoordigd. Hun vraag voor ons was glashelder: geef ons een frisse, moderne uitstraling. Komt voor elkaar!
Een systeem verenigt concept en branding
We gingen op zoek naar een sterk verhaal. Eén dat zowel commercieel sterk als in lijn met de identiteit en de filosofie was. We werden getriggerd door de drive om vooruit te gaan en de rijke geschiedenis. De baseline? “Moving business forward, since 1957”. Een krachtige branding bood zich aan. We slaagden erin om zelfs de “since 1957” te integreren in het nieuwe logo. Check het zelf!
Discover the story behind the magic
MarketingJaar van de waarheid
Een familiebedrijf in hart en nieren dat in ’57 werd opgericht, door wie kan het anders dan Gilbert De Clercq.
Graden
Gilbert De Clercq zoekt non stop naar
nieuwe, betere en vooruitstrevende
oplossingen.
Voertuigen
Je hebt hen waarschijnlijk al gespot op de autostrade.Het kan ook moeilijk anders dan met hun immense vloot van 300 voertuigen.
Vierkante meter
Aan plaats geen gebrek. Gilbert De Clercq heeft maar liefst 80.000m2 opslagruimte ter beschikking.
De filosofie als startpunt
We verdiepten ons in de filosofie van Gilbert De Clercq. Het succes van vandaag wijten ze zelf aan hun medewerkers. Samen is het immers een ijzersterk team dat zich continue inzet om te innoveren. De constante instroom van knowhow, flexibiliteit en eigenzinnigheid typeert Gilbert De Clercq als geen ander. Stilstaan is achteruit gaan, daar zijn ze van overtuigd. Het klinkt als muziek in onze oren.
Een systeem verenigt concept en branding
We gingen op zoek naar een sterk verhaal. Eén dat zowel commercieel sterk als in lijn met de identiteit en de filosofie was. We werden getriggerd door de drive om vooruit te gaan en de rijke geschiedenis. De baseline? “Moving business forward, since 1957”. Een krachtige branding bood zich aan. We slaagden erin om zelfs de “since 1957” te integreren in het nieuwe logo. Check het zelf!
Clever, nietwaar?! Met deze vormen creëerden we een volledige communicatiestijl waarmee de mogelijkheden eindeloos zijn. Ideaal voor een inspirerende communicatie.
Stelselmatig krijgen ook alle voertuigen de nieuwe look aangemeten. Een werk van lange adem. Hoe kan het ook anders met zo’n 300 exemplaren.