GDC_Foto6

Gilbert De Clercq

  • marketing
  • concept
  • branding
  • communication
  • copywriting
  • animation

Logistieke oplossingen van topniveau.

Gilbert De Clercq groeide uit tot een toonbeeld in de logistieke sector; met het hoofdkwartier in Temse en twee buitenlandse locaties in Spanje en Slovakije, zijn zij internationaal vertegenwoordigd. Hun vraag voor ons was glashelder: geef ons een frisse, moderne uitstraling. Komt voor elkaar!

A goal becomes
a destination
Choose your destination
IMG_2040

Een systeem verenigt concept en branding

We gingen op zoek naar een sterk verhaal. Eén dat zowel commercieel sterk als in lijn met de identiteit en de filosofie was. We werden getriggerd door de drive om vooruit te gaan en de rijke geschiedenis. De baseline? “Moving business forward, since 1957”. Een krachtige branding bood zich aan. We slaagden erin om zelfs de “since 1957” te integreren in het nieuwe logo. Check het zelf!

gilbertdeclercq.com
GDC_keynote11_1500_1200
GDC_keynote12_1200_1200
GDC_Foto3
GDC_Foto2
GDC_keynote-EXTRA_2500_1000
GDC_Foto1

Discover the story behind the magic

Marketing
1957

Jaar van de waarheid

Een familiebedrijf in hart en nieren dat in ’57 werd opgericht, door wie kan het anders dan Gilbert De Clercq.

360

Graden

Gilbert De Clercq zoekt non stop naar
nieuwe, betere en vooruitstrevende
oplossingen.

300

Voertuigen

Je hebt hen waarschijnlijk al gespot op de autostrade.Het kan ook moeilijk anders dan met hun immense vloot van 300 voertuigen.

80000

Vierkante meter

Aan plaats geen gebrek. Gilbert De Clercq heeft maar liefst 80.000m2 opslagruimte ter beschikking.

De filosofie als startpunt

We verdiepten ons in de filosofie van Gilbert De Clercq. Het succes van vandaag wijten ze zelf aan hun medewerkers. Samen is het immers een ijzersterk team dat zich continue inzet om te innoveren. De constante instroom van knowhow, flexibiliteit en eigenzinnigheid typeert Gilbert De Clercq als geen ander. Stilstaan is achteruit gaan, daar zijn ze van overtuigd. Het klinkt als muziek in onze oren.

Een systeem verenigt concept en branding

We gingen op zoek naar een sterk verhaal. Eén dat zowel commercieel sterk als in lijn met de identiteit en de filosofie was. We werden getriggerd door de drive om vooruit te gaan en de rijke geschiedenis. De baseline? “Moving business forward, since 1957”. Een krachtige branding bood zich aan. We slaagden erin om zelfs de “since 1957” te integreren in het nieuwe logo. Check het zelf!

Clever, nietwaar?! Met deze vormen creëerden we een volledige communicatiestijl waarmee de mogelijkheden eindeloos zijn. Ideaal voor een inspirerende communicatie.

Stelselmatig krijgen ook alle voertuigen de nieuwe look aangemeten. Een werk van lange adem. Hoe kan het ook anders met zo’n 300 exemplaren.

GDC_Foto1

Check out our masterpieces

Visual

Let's meet!

Contact us
Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Door de website te blijven gebruiken gaat u akkoord met ons privacy beleid. Meer weten? Ik ga akkoord