VGD
- marketing
- concept
- branding
- employer branding
- content creation
- webdesign
Dé kennispartner voor ondernemingen
Begin 2018 kwam VGD bij ons aankloppen op zoek naar een partner die hen zowel strategisch als praktisch kon bij staan. Wij gingen met veel goesting de uitdaging aan en durfden kritisch te kijken en zaken in vraag te stellen. Gevolg? We creëerden een nieuwe cultuur en verfrissende benadering op de bedrijfsvoering. Zonder het reeds bestaande zomaar overboord te gooien, staken we de VGD communicatiestijl in een gloednieuw jasje.

Let's talk...
concept



VGD is een mooi voorbeeld van diepgaand marketingadvies.
Begin januari 2018 waren zij het eerste project waarin wij onze tanden mochten zetten. VGD, boekhoudkantoor, had hulp nodig. Wou VGD nog een belangrijkere speler op de markt worden? Dan zou de toekomst anders moeten. Na de eerste workshop was VGD voorzien van een nieuwe visie op de interne structuren en bedrijfscultuur. Ook in dit aspect stonden we hen bij met raad en daad.


Join the big family




Discover the story behind the magic
MarketingVGD is een mooi voorbeeld van diepgaand marketingadvies
Begin januari 2018 waren zij het eerste project waarin wij onze tanden mochten zetten. VGD, boekhoudkantoor, had hulp nodig. Wou VGD nog een belangrijkere speler op de markt worden? Dan zou de toekomst anders moeten. Na de eerste workshop was VGD voorzien van een nieuwe visie op de interne structuren en bedrijfscultuur. Ook in dit aspect stonden we hen bij met raad en daad.
Experten
Zoveel in-house experten werken er nationaal en internationaal bij VGD die klanten dagelijks bijstaan met advies.
Allesomvattende woorden
De super kernwoorden waarrond de hele missie van VGD draait. Door credibiliteit creëren we maatwerk voor jouw toekomst.
Offices
Het aantal kantoren gelegen over heel Vlaanderen waaruit VGD hun ‘Let’s talk’ boodschap verspreidt.
Strategie en concept
De interne verandering was in gang gezet. Nu was het beurt om hun positie op de markt te versterken. VGD is een boekhoudkantoor die familiale ondernemingen bijstaat. Hierbij gaat het om de interactie tussen expert en klant. Vraag en antwoord is dan ook het essentiële onderdeel. Met andere woorden: We are VGD, let’s talk…
Een intelligente vertaling
Het concept was geboren en groeide uit tot een prominent element binnen de communicatiestrategie en accentueerde al hun unieke aspecten in een oogopslag. Het resultaat mag gezien worden; het is een slimme en consistente branding.
De nieuwe bedrijfscultuur opende de deur voor een intensieve employer branding. Join the big family, is de boodschap.
